Önceki yazılar

4 Şubat 2011 Cuma

Mimarlık ofisleri

Blogumda ince eleyip sık dokuyarak en nitelikli, en şık, en modern tasarımları, ürünleri sergiliyor olabilirim kendimce ama bu, tüm bu ürünleri biraraya getirip başarılı bir concept oluşturabileceğim anlamına gelmiyor ne yazık ki. Eminim içinizde benim gibi hissedenleriniz çoğunluktadır. Biraz imkan meselesi olmakla birlikte evinizi bir mimarlık ofisinin deneyimli profesyonellerine emanet edebilirsiniz. Lego Mimarlık ile bugün çok tesadüf eseri karşılaştım, e hazır karşılaşmışken galerisine bakmadan çıkmayayım dedim...













2 yorum:

Cocosh dedi ki...

Bu şaheserlere zaten diyecek söz bulamıyorum ama özellikle içinde kırmızıyı barındıran konseptlere bayıldım...
http://cocoshtrend.blogspot.com/

Şerife ARICI dedi ki...

gri, siyah, kırmızı üçlüsü her zaman mükemmel sonuçlar veriyor gerçekten..